Lowongan Kerja Kota DKI Jakarta Februari 2014 FINANCE ASSISTANT

Lowongan Kerja Kota DKI Jakarta Februari 2014 FINANCE ASSISTANT - banyak orang datang ke jakarta untuk mengadukan nasib mereka, ada yang datang dengan bermodal nekad dan tekad dan ada juga yang datang dengan bermodal pengalaman dan pendidikan serta skill bekerja yang sudah mapan, jika anda salah satu orang yang berpendidikan dan mempunyai skill yang siap bersaing di kota jakarta ada lowongan kerja sebagai FINANCE ASSISTANT di perusahaan PT IBS INSURANCE BROKING SERVICE. Berikut ini adalah info loker februari 2014 dari perusahaan tersebut.

PT IBS INSURANCE BROKING SERVICE has been Indonesia’s leading and the only truly integrated risk services provider since 1975. We deliver the complete profile of insurance and risk management services needed by major corporations, small and medium-sized enterprises, and individual customers through our wholly-owned subsidiary companies in Risk Services, Risk Management Services, Reinsurance Services and Technology Services. For further information, please visit our website at www.ibsrisk.com.

We have a vacancy for :

FINANCE ASSISTANT

Responsibilities:
  •     Assist supervisor in managing debtor and tax matter.
Qualifications:
  •     Minimum bachelor degree in accounting.
  •     Fresh graduates are welcome to apply.
  •     Has experience in similar position would be an advantage.
  •     Computer literate
  •     Understand English, both oral and written.

Please submit your application letter along with resume and a recent color photograph to recruitment@ibsrisk.com

sekian tadi loker di kota dki jakarta bulan februari 2014 dari kami semoga anda cepat mendapakan sebuah pekerjaan yang anda inginkan.